Psycholog Poznań
- Gabinety
- Ortopeda Poznań
- prof. zw. dr hab. n. med. Marek Jóźwiak
- prof. zw. dr hab. n. med. Maciej Głowacki
- prof. dr hab. n. med. Jacek Kruczyński
- dr hab. n. med. Mikołaj Dąbrowski
- dr n. med. Jerzy Nazar
- dr n. med. Leszek Kaczmarek
- dr n. med. Aleksander Koch
- dr n. med. Maciej Goch
- dr n. med. Wojciech Łabędź
- dr n. med. Piotr Ogrodowicz
- dr n. med. Krzysztof Pietrzak
- dr n. med. Maciej Bochenek
- lek. med. Wojciech Jurasz
- lek. med. Adam Kowalczyk
- lek. med. Marcin Rożek
- lek. med. Jerzy Wiese
- lek. med. Jacek Zielke
- Ortopeda dziecięcy Poznań
- Chirurg Poznań
- Indywidualne zaopatrzenie ortopedyczne
- Internista Poznań
- Chirurg naczyniowy Poznań
- Endokrynolog Poznań
- Fizjoterapia Poznań
- Kardiolog Poznań
- Neurochirurg Poznań
- Neurolog Poznań
- Osteopata – gabinet Poznań
- Reumatolog Poznań
- Rezonans Magnetyczny Poznań
- Pracownia USG Poznań
- Rejestracja
- Ortopeda Poznań
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od ponad 15 lat czynnie pracuję w zawodzie psychologa i psychoterapeuty. Ukończyłam czteroletnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Szkole Psychoterapii CBT w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Cegielskiego w Poznaniu oraz na oddziale neurologicznym, gdzie pracowałam z osobami z różnorodnymi trudnościami natury psychicznej i emocjonalnej. Prowadziłam również prywatną praktykę psychologiczną, a jako psycholog w przedszkolu zajmuje się diagnostyką i terapią dzieci z zaburzeniami lękowymi, ADHD, trudnościami emocjonalnymi oraz wspieram rodziców w procesie wychowawczym.
W pracy terapeutycznej towarzyszę osobom, które:
– zmagają się z depresją i zaburzeniami lękowymi,
– doświadczają zespołu stresu pourazowego (PTSD),
– cierpią z powodu niskiej samooceny lub braku motywacji,
– przeżywają trudności w relacjach osobistych czy zawodowych,
– poszukują wsparcia w kryzysach życiowych i emocjonalnych.
W pracy stawiam na empatię, zrozumienie i tworzenie bezpiecznej przestrzeni do rozmowy, tak aby każda osoba mogła lepiej zrozumieć siebie i wprowadzać zmiany sprzyjające poprawie jakości życia.
